Алгебра і геометрія - єдині країни, де панують тиша й мир. М. Аньєзі                                                                         Жодна інша наука не навчає так ясно розуміти гармонію природи, як математика... П. Карус                                                                         Математика — дивовижна вчителька в мистецтві спрямовувати думки, наводити порядок там, де вони не впорядковані, викорчовувати безглуздя, фільтрувати брудне і наводити ясність. Ж. Фабр                                                                         Математика здає свої фортеці лише сильним, сміливим і кмітливим. А. Конфорович

Методичне об’єднання вчителів математики, фізики, інформатики

Керівник Кирилюк Л. В.

Склад методичного об’єднання
№ п/п
ПІБ вчителя
Спеціальність
Предмет, який викладає вчитель
Стаж
Категорія, звання
Курси, атестація
1
Кирилюк Людмила Валентинівна
Вчитель математики і фізики
Математика
17
Спеціаліст вищої категорії, старший вчитель
2013,
2014
2
Строюк Марина Борисівна
Вчитель математики та основ інформатики
Математика
14
Спеціаліст вищої категорії
2013,
2014
3
Ребекевша Наталія Миколаївна
Вчитель математики
Математика
8
Спеціаліст ІІ категорії
2013,
2012
4
Коновалова Галина Андріївна
Вчитель математики і фізики
Математика
28
Спеціаліст вищої категорії, вчитель-методист
2011,
2014
5
Колісецький Вілен Іванович
Інженер системо-технік
Інформатика
20
Спеціаліст вищої категорії, вчитель-методист
2012,
2011
6
Воронов Валерій Олексійович
Вчитель математики та основ інформатики
Інформатика, технології
19
Спеціаліст вищої категорії, старший вчитель
2009,
2014
7
Ободянський Володимир Васильович
Фізика, викладач фізики
Фізика
4
Молодий спеціаліст

8
Лінник Ірина Анатоліївна
Вчитель математики і фізики
Математика
19
Спеціаліст вищої категорії
2013,
2011




Головна науково-методична проблема закладу
на 2015-2016 н. р.
Забезпечення позитивної динаміки розвитку ліцею як відкритої інноваційної системи конкурентоздатної й орієнтованої на підготовку особистості ліцеїста, який легко адаптується в сучасному життєвому просторі.





Завдання роботи методичного об’єднання на 2015 – 2016 н. р.
1. Удосконалення науково-теоретичної, психолого-педагогічної, загально-дидактичної, методичної й фахової підготовки членів методичного об’єднання з метою надання якісної базової, повної загальної середньої освіти.
2. Зростання фахової підготовки вчителів, організація та вивчення педагогічних ідей, оновлення та впровадження їх у практику роботи вчителів; опанування педагогами інноваційних методик і форм навчання; створення умов для професійного зростання, самоосвіти, дослідницької і творчої діяльності педагогів.
3. Вдосконалення практичних навичок інноваційної діяльності учителя і учня як творчого процесу; забезпечення реалізації особистісно зорієнтованих технологій навчання і виховання в усіх елементах структури педагогічного процесу.
4. Забезпечення результативності роботи із здібними та обдарованими учнями.
5. Вивчення та популяризація досвіду творчо працюючих педагогів; сприяння науково-дослідницькій діяльності педагогів.
6. Розробка, апробація та впровадження новітніх освітніх технологій та систем,перспективного педагогічного досвіду, поліпшення на цій основі організації методичної роботи в школі.



Самоосвітня програма членів методичного об’єднання
№ п/п
ПІБ вчителя
Головна самоосвітня проблема
Форма репрезентації
Дата репрезен-тації
Приміт-ка
1
Кирилюк Людмила Валентинівна
Креативна освіта для розвитку інноваційної особистості
Методична розробка, звіт на м/о
Травень 2016 р.

2
Строюк Марина Борисівна
Моделювання в організації навчання математики
Методична розробка, звіт на м/о
Квітень 2016 р.

3
Коновалова Галина Андріївна
Хмарні технології при викладанні математики
Методична розробка, звіт на м/о
Квітень 2016 р.

4
Колісецький Вілен Іванович
Викладання інформатики в 7 класі
Методична розробка, звіт на м/о
Жовтень-грудень 2015 р.

5
Воронов Валерій Олексійович
Хмарні сервіси в роботі вчителя
Звіт на м/о
Березень 2016 р.

6
Ободянський Володимир Васильович
Використання ІКТ при підготовці і проведенні уроків фізики
Публікація конспекту уроку
Березень 2016 р.

7
Лінник Ірина Анатоліївна
Розвиток творчих здібностей учнів на уроках математики на основі проблемно-пошукових методів навчання
Методична розробка, звіт на м/о
Травень 2016 р.









Перспективний план видавничої діяльності в 2015-2016 н. р.
№ п/п
ПІБ вчителя
Матеріали, що будуть подані до друку
Видання
Час подачі
Примітка
1
Кирилюк Людмила Валентинівна
Креативна освіта для розвитку інноваційної особистості
Методичний портал,
сайт в-ва „Основа”
Протягом 2015-2016
н. р.

2
Строюк Марина Борисівна
Розвязування задач з параметрами. Методичний посібник
Методичний портал
Квітень 2016

3
Коновалова Галина Андріївна
Хмарні технології при викладанні математики
Методичний портал
Квітень  2016

4
Колісецький Вілен Іванович
ІКТ-компетентність і професійний розвиток педагога
ХОІППО. Збірник наукових праць. „ІКТ як засіб підвищення якості освіти”
Вересень-жовтень
2015

5
Воронов Валерій Олексійович
Хмарні сервіси в роботі вчителя
„Шкільний світ”
Кривий ріг
Наукова стаття
Протягом
н. р.
Квітень

6
Ободянський Володимир Васильович
Конспект уроку
Сайт „Учительський журнал он-лайн”
Березень 2016

7
Лінник Ірина Анатоліївна
Розвязування задач з параметрами. Методичний посібник
Методичний портал
Квітень 2016


План-проект подачі матеріалів на виставку педінновацій
 в 2015-2016 н. р.
№ п/п
ПІБ вчителя
Назва матеріалів
Форма подачі
Примітка
1
Кирилюк Людмила Валентинівна
Креативна освіта для розвитку інноваційної особистості
Методичний посібник

2
Строюк Марина Борисівна
Розвязування задач з параметрами
Методичний посібник

3
Колісецький Вілен Іванович
Викладання інформатики у 7 класі
Розробки уроків

4
Воронов Валерій Олексійович
Хмарні сервіси в роботі вчителя
Методичний посібник

5
Ободянський Володимир Васильович
Розробка конспектів кроку+мультимедійна презентація
Розробка

6
Лінник Ірина Анатоліївна
Розвязування задач з параметрами
Методичний посібник














Організація засідань методичного об’єднання
вчителів математики, фізики, інформатики
Засідання 1.                                                                                           03.09.2015 р.
Мало знати, потрібно й використовувати. Мало бажати, потрібно й робити.
             Й. Гете
Тема: Вимоги та сучасні підходи щодо викладання предметів у 2015-2016 н. р.
Форма проведення: груповий діалог, „обмін думками”.
І. Теоретична частина
1.    Аналіз роботи методичного об’єднання учителів математики, фізики та інформатики за минулий навчальний рік. Обговорення плану роботи методичного об’єднання на 2015-2016 навчальний рік. (Кирилюк Л. В., Коновалова Г. А.).
2.    Методичні рекомендації  щодо викладання предметів у 2015-2016 н. р. (Всі члени м/о).
3.    Оформлення календарного планування, підпис зошитів.
4.    Загальні методичні рекомендації щодо організації навчального процесу у 4-х, 7-х класах з/о навчальних закладів за новими Державними стандартами.
5.    Програми, за якими будуть викладатись предмети в 2015-2016 н. р. за новим Державним стандартом базової та повної освіти. (Кирилюк Л. В.).
ІІ. Практична частина
1.    Діагностика професійної, методичної підготовки, професійних потреб учителів. (Кирилюк Л. В.).
2.    Визначення самоосвітніх проблем педагогами на 2015-2016 н. р.            (Кирилюк Л. В.).
3.    Планування методичного об’єднання на рік. (Кирилюк Л. В.).
4.    Планування і проведення декади МО. (Кирилюк Л. В., Коновалова Г. А.).
5.    Складання перспективного плану видавничої діяльності педагогів та плану-проекту подачі матеріалів на виставку педагогічних інновацій. (Кирилюк Л. В.).
6.    Складання графіку проведення тематичних перевірок, інших видів перевірок знань, умінь і навичок учнів. (Кирилюк Л. В.).
7.    Складання плану-проекту популяризації ППД (відкриті уроки, години спілкування, позакласні заходи). (Кирилюк Л. В.).
8.           Калейдоскоп методичних новинок. (Кирилюк Л. В.).
ІІІ. Інформація
1.     Про атестацію педагогічних працівників в 2015-2016 н. р. (Коновалова Г. А.).
2.  Організація самоосвітньої роботи педагогів в 2015-2016 н. р. (Кирилюк Л. В.).
3.  Графік проведення моніторингу навчальних досягнень учнів з математики, фізики, інформатики. (Кирилюк Л. В., Коновалова Г. А).
4.  Про організацію і проведення І туру олімпіади юних математиків, фізиків, інформатиків. (Кирилюк Л. В.).
5.  Про організацію роботи із здібними та обдарованими учнями в 2015-2016 н. р. (Кирилюк Л. В., Коновалова Г. А.).
6.  Стан забезпечення підручниками (окреслити проблеми)
7.  Перспектива у створенні індивідуальних сайтів у 2015-2016 н. р.

Немає коментарів:

Дописати коментар