Засідання 1
Тема: Креативна освіта для розвитку інноваційної особистості
Мета: розробка та апробація
моделей креативної регіональної освіти, визначення основних показників творчої
компетентності особистості, запровадження інноваційних технологій розвитку творчого
потенціалу учнів, удосконалення системи психолого-педагогічного супроводу
особистості в системі креативної освіти.
Крізь
терни – до зірок!
Інформаційний блок
1. Креативна освіта – це …?
2. В чому полягає суть креативних методик?
3. Інноваційна особистість – хто це?
Практичний блок
1. Моделі креативної освіти.
2. Показники творчої компетентності особистості.
3. Інноваційні технології розвитку творчого потенціалу учнів.
4. Як удосконалити систему психолого-педагогічного супроводу особистості в системі креативної освіти.
5. Обмін досвідом. Обговорення методом „Мікрофон”.
6. Висновки, поради, рекомендації (узагальнення керівником практичного блоку).
Раджу прочитати, переглянути, використати
1. Берданова В. Інтерактивні технології у навчально-виховному процесі. // Директор школи. – 2011. – Березень (№10). – с. 17.
2. Дерев’яна Л. Роль креативних освітніх методик у процесі творчої самореалізації особистості.
3. Євдокимова М. Як виховати в дитині креативність?
4. Литвиненко С. Креативність як загальна здібність до творчості: сучасні підходи// Збірник наукових праць полтавського державного педагогічного університету імені В.Г. Короленка. – Серія „Педагогічні науки”. -Випуск 3 (50). - Полтава, 2006. - С.215-219.
5. Особов І. П. Можливості використання інформаційно-комунікаційних технологій в умовах креативного освітнього середовища.
Пєхота О.М., Любарська О.М. та ін. Освітні технології. –2004.
Немає коментарів:
Дописати коментар